Google Ads: curs online

Google Ads: curs online este destinat celor care doresc să își seteze și să-și monitorizeze singuri campaniile pe platformele Google și au la dispoziție un timp și buget limitat.

Te poți înscrie dacă ești începător în domeniu și dorești să primești informații, sugestii și sfaturi, respectiv răspunsuri la întrebările tale specifice, în cadrul cursului online.

Ai totodată posibilitatea să practici, împreună cu ceilalți participanți, crearea campaniilor și să înțelegi cum funcționează reclamele Google Ads.

Este adecvat așadar soloprenorilor, antreprenorilor dar și celor care vor să vadă cum funcționează această platformă și ce instrumente oferă în materie de vânzare, generare de leaduri sau creșterea notorietății unei mărci.

Ce conține programa?

I. Crearea și configurarea conturilor 

Crearea conturilor de Google Ads, Google Analytics, Youtube, Google Tag Manager, Google Merchant Center (în funcție de nevoile participanților)

Configurarea evenimentelor

Configurarea audiențelor

Asocierea conturilor necesare campaniilor de reclamă

II. Tipurile de campanii în Google Ads

Campaniile Google Performance Max, Google Search, Video Campaign, Google Display, Google Demand Gen.

Tipuri de licitații în Google Ads

Configurarea structurii de campanii în cont

III. Evaluarea și optimizarea campaniilor

Evaluarea indicatori cheie de performanță

Tactici de scalare și optimizare

Cât durează și cât costă?

Acest curs este unul scurt și comprimat pe nevoile unui antreprenor la început de drum, așadar are o durată de 4 săptămâni. Cursul se ține luni, între orele 18:00-21:00 și în total însumează 12 ore, este recomandat să participi la toate orele ca să ai acces la toate informațiile, soluțiile și cazurile concrete discutate.

Lucrul în echipă se derulează pe platforma Zoom, iar ședințele înregistrate îți vor fi disponibile pe o perioadă nedeterminată.

Costul acestui curs este de 970 lei, plata integrală la începutul cursului.

Am nevoie de cunoștințe de programare?

Nu, acest curs nu necesită deloc cunoștințe de programare, însă vor fi și aspecte tehnice, care pot părea grele, de exemplu setarea evenimentelor prin Google Tag Manager. Te asigur însă că la a doua sau a treia încercare deja o să fie mult mai ușor și n-o să reprezinte o problemă să le creezi și tu.

Ce pot să fac după parcurgerea cursului?

La finalul cursului ai cunoștințele teoretice și practice necesare să:

  • creezi conturi de reclamă,
  • să le configurezi,
  • să setezi campanii,
  • să le optimizezi.

Ce spun participanții la cursurile mele?

Garanții

Este posibil să nu rezonăm, așadar:

  • dacă prima sesiune este prea complicată sau simți că acest curs nu este pentru tine, primești înapoi banii, în mod garantat. Acest aspect este garantat și prin contractul de formare pe care îl semnăm la începerea cursului.
  • în cazul unor situații neprevăzute care face imposibilă participarea ta la curs, primești banii înapoi în cont, în cel mai scurt timp.
  • nu se oferă ramburs în cazul în care renunți din motive care țin de tine (lipsă de timp, prea complicat, etc.)

Cum să-ți setezi așteptările?

Fiecare din noi învățăm diferit, nivelul nostru de interes și cunoștințele anterioare sunt diferite, așadar ca să îți setezi așteptări realiste, îți recomand să ții cont de următoarele:

  • dintr-o materie predată, în funcție de fiecare individ, nivelul de reținere variază între 30%-70%, rareori reții 100% din tot ce ți se prezintă,
  • ai nevoie de exersarea conceptelor prezentate, altfel strict teoria sau ascultarea cursului în mod pasiv nu te va ajuta să generezi rezultate,
  • atât Google, cât și Facebook actualizează în mod frecvent funcționalitățile platformelor, introduc formate noi de campanii, schimbă modalitatea de licitare, urmărirea conversiilor, etc.
  • dacă dorești să obții rezultate în acest domeniu, trebuie să te perfecționezi și să fii la curent cu noutățile, în mod continuu,
  • ai nevoie de timp ca să poți urmări rezultatele campaniilor tale, recomandat în fiecare zi,
  • ai nevoie de experiență în diverse industrii și să cunoști niște concepte de bază privind marketingul strategic pentru a seta o strategie eficientă de pornire,
  • ai nevoie de cunoașterea mai multor instrumente de promovare online pentru situațiile în care modalitatea pe care tocmai ai încercat, nu va funcționa.

Highlights & Benefits

Peste 2 milioane de euro obținuți pentru clienții mei
Statut de Google Partner
Experiență practică de gestionare a reclamelor în mai multe industrii
Formator certificat de Ministerul Muncii
CONTACT
CSOG EVA

Despre mine

Susțin afacerile online cu analiză de piață, strategie de marketing, realizarea și scalarea campaniilor de reclamă în Google, Facebook, TikTok. Mă focusez pe obiective utilizând instrumente adecvate și tactici eficiente de creștere.

Home · Politica de confidențialitate
× Cu ce pot sa te ajut?