Consultanța în marketing (Marketing Clarity Call) este o modalitate de a identifica noi direcții de creștere pentru o afacere prin evaluarea situației actuale ale companiei, respectiv poziționarea sa față de competiție.
Consultanța marketing oferită de mine se adresează:
Completează formularul de mai jos cu informații detaliate și vom reveni către tine pentru programarea unei discuții detaliate.
În primul rând, trebuie să clarificăm faptul că nu este neapărat necesar să ai și activitate de marketing pentru promovarea firmei și a serviciilor tale. Sunt anumite situații în care afacerile înfloresc și cresc fără să fie necesar un plan de marketing, reclame, campanii etc. Sunt afaceri care vând și cresc foarte bine pe baza produselor pe care le au (de exemplu produse de bază) sau pe baza poziției lor de piață (poziție monopol).
Avem nevoie de un produs de calitate, apreciat și dorit de potențialii cumpărători în cazul tuturor afacerilor de succes. De fapt, acest lucru este baza oricărei afaceri sănătoase: un produs bun, de care piața are nevoie, la un preț corect.
S-ar putea să fie nevoie, și în majoritatea cazurilor este necesară, și activitatea de promovare. Această activitate se începe cu o analiză de piață, întrucât competiția joacă un rol foarte important în felul în care ne poziționăm pe piață.
În primul rând, marketingul și promovarea sunt activitățile mele principale, ceea ce înseamnă că sunt la curent cu toate noutățile și oportunitățile/provocările domeniului. Urmăresc noile funcționalități și tactici recomandate de platformele relevante și le testez prin implementare.
Am experiență practică în diverse aspecte ale promovării, atât la nivel de comunicare și branding, cât și în marketing. Am derulat diverse tipuri de proiecte în companii de diverse dimensiuni, așadar am experiență în a lucra cu resurse și oameni pentru obținerea unui obiectiv de afaceri.
În calitate de specialist am gestionat și promovat magazine online, campanii de reclamă online, programe de fidelitate, facilitat programe de vânzare pentru servicii, campanii de imagine pe online, radio-TV-outdoor, programe de responsabilitate socială, proiecte de dezvoltare organizațională și eficientizare procese de lucru, etică în afaceri.
Consider atuul meu abilitatea de a monitoriza și a analiza datele pe care mai apoi construiesc o strategie de marketing sau de comunicare. Acest aspect este deosebit de important pe online atât din perspectiva construirii unui site, ținând cont de experiența utilizatorului și a navigării, cât și în ceea ce privește promovarea acestuia, indiferent dacă acesta vinde produse sau oferă servicii.
Folosesc mai multe metode și instrumente prin care pot face analize de industrie și de competiție:
Dar pentru că vorbim de performance marketing: ne uităm la rezultatele obținute, ne raportăm la buget, CPC, CPA, ROAS, CTR și optimizăm, schimbăm, testăm, până când suntem mulțumiți cu ceea ce vedem. Când piața se schimbă și cererea scade, recurgem la alte instrumente.
Condițiile, în general, le stabilesc împreună cu clientul, în funcție de tipul proiectului.
În trecut am colaborat cu mai multe companii în acest fel și am derulat următoarele acțiuni pentru ei:
Am creat o strategie de promovare pentru o companie cu o cifră de afaceri de 50 milioane de euro, având la bază analize detaliate realizate prin metodele BCG, Porter și SWOT. Am dezvoltat buyer personas pe baza unui chestionar complex de 50 de întrebări, identificând 9 tipuri de profile de clienți.
Piața în care activează această companie este caracterizată de un nivel ridicat de standardizare a produselor, diferențierea realizându-se pe branduri sau componente neesențiale. Clienții tind să aleagă în funcție de prețul cel mai mic, în special în cazul portofoliului companiei respective, care include firme mici și micro. Brandurile populare atrag vânzări, dar cu marje mici, iar brandurile proprii necesită investiții semnificative în creșterea notorietății. Compania nu dispune de o imagine unitară de brand și se poziționează doar prin preț, promoții, oferte și negociere directă. Strategia propusă vizează consolidarea poziționării pe piață, diversificarea ofertei și creșterea valorii brandului prin acțiuni targetate de branding și marketing.
În anul universitar 2020-2021 Facultatea de Științe Economice si Gestiunea Afacerilor din cadrul Universității Babeș-Bolyai a lansat Masteratul de marketing digital (în limba maghiară). În cadrul masteratului se urmărește pregătirea practică a studenților cu cele mai noi tehnologii din domeniu. În acest demers avem sprijin din partea doamnei Csog Éva, care anual prezintă studenților cele mai noi aspecte privind publicitatea pe social media și pe platforma Google. Prelegerea dânsei este un succes în rândul studenților datorită aspectelor practice detaliate. Pe această cale dorim să-i mulțumim pentru sprijinul profesionist de care a dat dovadă!
„Am avut plăcerea de a colabora cu Eva în cadrul Stagiilor de Practică organizate de SEO 365, proiect în care ni s-a alăturat în calitate de trainer pentru modulele de Google Ads și Social Media Ads. Am apreciat încă de la început entuziasmul și profesionalismul cu care a reușit să-și transpună vasta experiență într-o serie de cursuri practice și interactive. Informațiile prezentate de ea s-au bucurat de aprecierea tuturor cursanților noștri. Mulțumim, Eva, că ne-ai ajutat să formăm noua generație de specialiști! Ești un colaborator de nădejde și un adevărat expert în ceea ce faci!”
Am început colaborarea cu Eva după câteva luni după ce am lansat site-ul Norpufos în care ne era greu să obținem vânzări și să devenim vizibili, și deja au trecut 3 ani. Ceea ce pot să spun că cu ajutorul Evei am crescut frumos și sunt foarte mulțumită de rezultate. Stabilim împreună campaniile, primesc feedback și idei astfel încăt să putem să creștem vânzările. Recomand cu toată încrederea!
Am plăcerea să lucrez cu Eva în proiectul POCU, inFORMAT4.0, prin care ne propunem dezvoltarea competențelor digitale de bază și avansate pentru angajații din Imm-uri. În calitate de trainer Eva susține cursul Social media and Marketing Tools , un curs de dezvoltare a competențelor digitale avansate, foarte solicitat de către participanții în proiect. În cele 60 de ore ale programului de formare cursanții au un parcurs frumos, datorită profesionalismului cu care Eva le transmite informațiile teoretice și le dezvoltă abilitățile practice. Mulțumim mult, Eva, pentru implicarea, profesionalismul și creativitatea cu care abordezi acest curs și pentru deschiderea de a fi alături de cursanți și după finalizarea acestuia. Eva este un trainer exceptional și un om pe care poti conta!
În calitate de partener de soluții marketing B2B, Csog Éva a fost o alegere excelentă pentru afacerea noastră. Ea a demonstrat un nivel ridicat de profesionalism și expertiză în domeniul marketingului B2B.
Éva a răspuns la întrebările și preocupările noastre, oferindu-ne soluții personalizate și adaptate nevoilor noastre. Colaborarea cu ea a fost o experiență plăcută și benefică, depășind așteptările inițiale.
Recomand cu încredere serviciile lui Csog Éva ca partener de soluții marketing B2B. Expertiza sa în domeniu și abordarea sa profesională vor aduce un plus de valoare afacerii dumneavoastră.
O colaborare lungă și frumoasă și vă mulțumesc pentru aceasta!
Classgifts.ro
Magazin online de cadouri selecte din cristale Bohemia de calitate premium și obiecte de argint. Shopul online comercializează pahare de băuturi, seturi de pahare, platouri, tăvi, bomboniere, rame foto și alte obiecte din argint.
A lucra cu Éva este mult mai benefic pentru noi decât colaborarea cu o agenție. Ca mică afacere de familie, pentru noi este extrem de important să avem o legătură directă, să știm că este mereu disponibilă și să putem discuta cu ea despre ideile noastre. În plus, ea reacționează pe baza experiențelor sale și ne oferă sugestii utile. Am lucrat deja cu mai multe agenții mai mari sau mai mici, însă organizarea mai complexă, numărul mai mare de persoane și timpul dedicat nu au adus aceleași rezultate în termeni de eficiență și personalizare. În trecut, agențiile încercau să ne impună soluțiile lor “standardizate” și experiențele acumulate, de obicei adaptate pentru afaceri mult mai mari, care nu s-au dovedit la fel de eficiente ca cele la care am ajuns împreună cu Éva în aproape un an. Éva gândește, gândește împreună cu noi, oferă feedback și contribuie la dezvoltarea afacerii. Suntem foarte fericiți că viața ne-a adus împreună! Îți mulțumim și sperăm să colaborăm împreună pentru mult timp!
Gestionezi campaniile CPC și cele plătite pe rețelele sociale la nivel profesional – rapid, eficient și cu rezultate excelente, obținând maximum din fiecare reclamă!
Colaborarea cu Eva a fost întotdeauna una de excepție. Se remarcă prin implicare constantă, proactivitate și dorința de a aduce mereu îmbunătățiri. Vine cu idei valoroase, respectă întotdeauna termenele stabilite și este dedicată obținerii celor mai bune rezultate. Prin propunerile sale bine argumentate, ne-a ajutat să maximizăm performanța campaniilor noastre și să ne optimizăm strategiile. Un partener de încredere, pe care ne bazăm cu certitudine!
Clinica QVision colaborează cu Eva de 7 ani timp în care s-a ocupat de marketing ul online. Este tot timpul prezenta, dornică de a face ceva nou . Recomand cu drag!!!
Un magazin online de grădinărit, cu activitate și în mediul offline, mai exact o pepinieră proprie, cu peste 20 de ani de prezență pe piață. Am pregătit pentru ei o analiză PESTLE (analiză extinsă de piață, pentru a descoperi noi oportunități de afacere), iar pe baza acesteia am dezvoltat o strategie de marketing, implementată de echipa clientului. Implementarea unei strategii necesită, însă, o colaborare frecventă cu membrii echipei, colaborare în baza căreia stabilim acțiunile și analizăm împreună rezultatele. În funcție de acestea adaptăm direcția.
Cu acest client am început prin a derula o analiză de industrie, nu doar la nivel național, pe România, ci la nivel european, întrucât era vorba de un serviciu care în România era foarte puțin cunoscut. Pe baza acestei analize am schițat o strategie de promovare integrată, care includea mai multe tipuri de instrumente, cum ar fi:
Implementarea acțiunilor propuse s-a realizat parțial prin echipa clientului, parțial prin resursele companiei mele.
Colaborarea pe un cont de Google Ads cu peste 5.000 de euro buget pentru:
În cadrul acestei colaborări clientul a preferat să gestioneze campaniile până la un punct în care nu mai avea timp să le optimizeze pe baza indicațiilor primite.
Despre mine:
Lucrez în două limbi, învăț în engleză, gândesc în sisteme și cifre. De la analiză la strategie și implementare, am acoperit tot spectrul. Am o perspectivă largă asupra marketingului, dar cunosc în detaliu și aplic zilnic tactici concrete: crearea și optimizarea campaniilor de promovare online.
Sunt psiholog și specialist în comunicare, activă în domeniu de la 16 ani. În peste 25 de ani am lucrat cu tot felul de organizații – de la afaceri mici locale până la companii multinaționale. Nu doar administrez campanii, ci construiesc strategii, dezvolt site-uri care vând și definesc branduri. Pe lângă partea practică, folosesc și instrumente de analiză strategică – BCG, Porter, SWOT, PESTLE – și optimizez procesele interne cu Lean Six Sigma Green Belt.
Susțin traininguri, țin prezentări – cred că dacă poți explica clar un lucru, înseamnă că îl înțelegi cu adevărat.
Nu lucrez cu șabloane. Gândesc împreună cu clienții mei și ofer soluții adaptate, măsurabile și actualizate constant, în funcție de obiectivele lor.
Checklists & idei testate direct în contul tău.
Te-ai înscris cu succes.