Content marketing ofera informatii valoroase audientei tale, iar pe tine te pozitioneaza ca un profesionist in domeniul tau de activitate.
Vrei mai mult trafic către site-ul tău sau dorești o recunoaștere mai bună pentru marca sa? Sau poate ai nevoie să educi piața despre produsele sau serviciile tale? Dacă măcar la una dintre întrebările de mai sus răspunsul este da, atunci content marketing este pentru tine.
În plus față de nevoile de mai sus, ia în considerare următoarele:
Marketingul prin conținut se traduce prin generarea unui conținut pe un subiect ales, important pentru afacerea ta, dar nu despre afacerea ta, ci despre ceva ce ar putea fi interesant pentru audiența ta.
Pentru a găsi subiectele care îi preocupă pe oamenii din audiența ta este important să te documentezi pe forumuri și în grupuri de social media – prin aceste platforme poți să-ți dai seama cam ce îi interesează.
Trebuie să știi că scrierea efectivă a conținutului îmi ia cam 20% din timp, restul e analiza care o precedează, pentru ca articolul respectiv se va focusa pe nevoile audienței tale și nu pe prezentarea seacă a afacerii tale.
Susțin afacerile online cu analiză de piață, strategie de marketing, realizarea și scalarea campaniilor de reclamă în Google, Facebook, TikTok. Mă focusez pe obiective utilizând instrumente adecvate și tactici eficiente de creștere.