Curs online Google Ads sau curs de Facebook Ads? Aici le ai la pachet, în trei module:
Acest curs este adecvat pentru:
În programa acestui curs avem trei module importante prin care mai întăi creăm o strategie de promovare prin reclamele Google și Facebook Ads, iar mai apoi învățăm să gestionăm aceste campanii. Acest curs este oportun, dacă dorești să promovezi:
Acest curs se desfășoară online, pe Zoom și este interactiv, așadar:
În urma acestui curs poți deveni un marketer/antreprenor care înțelege cum funcționează promovarea în mediul digital datorită modulului de Strategie încorporat în acest curs.
Setarea campaniilor și funcționalitățile platformelor nu necesită abilități tehnice avansate, însă s-ar putea să consideri crearea conversiilor prin Google Tag Manager complicată sau prea tehnică. Deși la bază învățăm gestionarea conturilor de reclamă, este necesar să încorporăm și aceste aspecte de urmărire a conversiilor.
Metrici de evaluare a performanței
Stabilirea competitorilor direcți și indirecți
Analiză SWOT
Analiza marketing mix raportat la concurență:
Evaluarea comportamentului utilizatorilor
Creare de buyer personas
Analiza tendințelor
Identificarea sezoanelor
Analizarea datelor istorice de vânzări
Google Analytics: trafic, ecommerce
Pâlnia de conversie
I. Configurarea conturilor pentru reclame
Setări de securitate
Configurarea conversiilor (enhanced conversions) prin Google Tag Manager
Google Merchant Center: încărcarea feedurilor de produse
II. Crearea reclamelor în Google Ads
Campanii (Performance Max, Search, Video Action Campaign, Google Search, Google Display, Video, Performance Max).
Tipuri de licitații în Google Ads
Tipuri de audiențe în Google Ads
Configurarea structurii de campanii în cont
III. Optimizarea și scalarea campaniilor
Indicatori cheie de performanță: indicatori de calitate, performanță și competivitate
Configurarea conturilor pentru reclame
Setări de securitate
Configurarea conversiilor (Pixel, crearea evenimentelor, conversion API)
Managerul de Comerț: încărcarea feedurilor de produse, crearea seturilor de produse
II. Crearea reclamelor în Ad account
Formate de campanii (Advantage+, Catalog Sales), campanii de notorietate, trafic, generare de leaduri
Formate de reclame pe Meta
Principii de design pentru materialele creative
Tipuri de licitații în Meta &audiențe
Configurarea structurii de campanii în cont
III. Optimizarea și scalarea campaniilor
Indicatori cheie de performanță: indicatori de calitate, performanță și competivitate
Cursul asigură un conținut profesional ca tu să știi să setezi campaniile în mod eficient și să poți urmări rezultatele acestora. Așadar vor fi și unele aspecte mai tehnice, în care vom învăța să setăm evenimentele de conversii, de exemplu, ca să fim în măsurăm să urmărim rezultatele generate. Acest lucru este fundamental necesar, însă nu necesită cunoștințe tehnice aprofundate, pentru că folosim soluții existente deja și urmărim pașii recomandați pentru a-i seta. Vizualizează acest video scurt de 5 minute ca să vezi cât de tehnic va fi.
Cursul se desfășoară online, pe Zoom, timp de 12 săptămâni.
Este recomandat să ai la dispoziție 4 ore pe săptămână, duminică-miercuri, între orele 18:00-20:00 pentru a participa la fiecare oră și să aloci timp suplimentar pentru a implementa ceea ce discutăm la curs.
Dacă nu ai timpul necesar să participi la fiecare oră, îți recomand să nu te înscrii – ca să beneficiezi la maxim de acest curs este indicat să fii prezent la fiecare sesiune, pentru că informațiile se leagă unul de celălalt.
Acest curs este se focusează pe formarea unor abilități practice și înțelegerea unui cadru teoretic complex, în urma căruia să poți:
În primul rând trebuie să reții că este un curs practic și obiectivul este să formăm niște abilități concrete, prin exerciții demonstrative și lucru individual la nivelul fiecărui participant. Ca să beneficiezi la maxim de acest curs este necesar să ai acces:
În lipsa accesului la conturi de reclamă în care să exersezi, participarea la curs va fi o pierdere de vreme pentru că participarea pasivă și înțelegerea teoriei reprezintă doar o parte a cursului.
La acest curs vei primi materialele în format word sau pdf pe un link de Google Drive și le poți vizualiza și utiliza oricând ai nevoie de ele. Ai acces așadar la:
Prin completarea acestui formular poți trimite solicitarea ta de înscriere la curs și vei fi contactat pentru o discuție detaliată de calificare.
Cursul costă 4500 lei. Dacă preferi să plătești treptat, ai posibilitatea să plătești în 2 sau în 3 rate, iar în acest caz costul cursului este de 4700 lei.
Este posibil să nu rezonăm, așadar:
Fiecare din noi învățăm diferit, nivelul nostru de interes și cunoștințele anterioare sunt diferite, așadar ca să îți setezi așteptări realiste, îți recomand să ții cont de următoarele:
Checklists & idei testate direct în contul tău.
Te-ai înscris cu succes.