Curs de scriere a reclamelor

Acest curs este conceput pentru cei care doresc să își dezvolte abilitățile de scriere a reclamelor Google sau Facebook/Instagram/LinkedIn. Veți învăța principiile de bază ale scrierii eficiente a reclamelor, cum să vă conectați cu audiența țintă și să comunicați mesajele voastre într-un mod captivant și convingător.

Programa cursului:

  1. Introducere în analiză: stabilirea competitorilor direcți, analiză SWOT pentru stabilirea mesajelor cheie care se doresc a fi comunicate. Durată: 3 ore.
  2. Înțelegerea audienței: creare de buyer personas și evaluarea comportamentului utilizatorilor, înțelegerea criteriilor de cumpărare. Durată: 3 ore.
  3. Tehnici de scriere eficientă a reclamelor: de la titlu la descriere, prin stabilirea cuvintelor cheie relevante, tonalitate și conținut. Durată: 6 ore.

Cursul este practic cu un număr minim de concepte teoretice, și toate analizele se realizează concret, pe companii reale, pe baza datelor publice ale acestora (site) cu scopul de a exersa pe parcursul duratei cursului.

Cât durează și cât costă?

Acest curs durează 12 ore și se întinde pe parcursul unei perioade de 4 săptămâni. Se ține pe zoom, în fiecare miercuri între orele 18:00-21:00. Înregistrările cursului vor fi disponibile pentru o perioadă nedeterminată în cloud.

Cursul costă 700 lei, plătibili integral la începutul cursului.

Cum mă ajută?

Acest curs are scopul de a facilita scrierea de reclame persuasive pentru cei care își gestionează singuri reclamele și doresc să fie mai convingători în formularea acestora.

Obiectivele cursului:

  • Înțelegerea principiilor fundamentale ale scrierii eficiente a reclamelor
  • Dezvoltarea abilităților de comunicare și persuasiune în scris

Prin completarea acestui formular poți trimite solicitarea ta de înscriere la curs și vei fi contactat pentru o discuție de calificare.

Formular de înscriere