Acest curs este conceput pentru cei care doresc să își dezvolte abilitățile de scriere a reclamelor Google sau Facebook/Instagram. Veți învăța principiile de bază ale scrierii eficiente a reclamelor, cum să vă conectați cu audiența țintă și să comunicați mesajele voastre într-un mod captivant și convingător.
Programa cursului:
- Introducere în analiză: stabilirea competitorilor direcți, analiză SWOT și stabilirea diferențiatorilor, a propunerii unice de vânzare. Durată: 3 ore.
- Înțelegerea audienței: creare de buyer personas și evaluarea comportamentului utilizatorilor, înțelegerea criteriilor de cumpărare. Durată: 3 ore.
- Tehnici de scriere eficientă a reclamelor: de la titlu la descriere, prin stabilirea cuvintelor cheie relevante, epitete, atribute și tipuri de mesaje. Durată: 6 ore.
Cursul este practic cu un număr minim de concepte teoretice, și toate analizele se realizează concret, pe companii reale, pe baza datelor publice ale acestora (site) cu scopul de a exersa pe parcursul duratei cursului.
Cât durează și cât costă?
Acest curs durează 16 ore și se întinde pe parcursul unei perioade de 4 săptămâni. Se ține pe zoom, iar înregistrările cursului vor fi disponibile pentru o perioadă nedeterminată în cloud.
Cursul costă 3500 lei, plătibili integral la începutul cursului.
Cum mă ajută?
Acest curs are scopul de a facilita scrierea de reclame persuasive pentru cei care își gestionează singuri reclamele și doresc să fie mai convingători în formularea acestora.
Obiectivele cursului:
- Înțelegerea principiilor fundamentale ale scrierii eficiente a reclamelor
- Dezvoltarea abilităților de comunicare și persuasiune în scris
Prin completarea acestui formular poți trimite solicitarea ta de înscriere la curs și vei fi contactat pentru o discuție de calificare.