Google Ads: curs online

Google Ads: curs online este destinat celor care doresc să își seteze și să-și monitorizeze singuri campaniile pe platformele Google și au la dispoziție un timp și buget limitat.

Te poți înscrie dacă ești începător în domeniu și dorești să primești informații, sugestii și sfaturi, respectiv răspunsuri la întrebările tale specifice, în cadrul cursului online.

Ai totodată posibilitatea să practici, împreună cu ceilalți participanți, crearea campaniilor și să înțelegi cum funcționează reclamele Google Ads.

Este adecvat așadar soloprenorilor, antreprenorilor dar și celor care vor să vadă cum funcționează această platformă și ce instrumente oferă în materie de vânzare, generare de leaduri sau creșterea notorietății unei mărci.

Ce conține programa?

I. Crearea și configurarea conturilor 

Crearea conturilor de Google Ads, Google Analytics, Youtube, Google Tag Manager, Google Merchant Center (în funcție de nevoile participanților)

Configurarea evenimentelor

Configurarea audiențelor

Asocierea conturilor necesare campaniilor de reclamă

II. Tipurile de campanii în Google Ads

Campaniile Google Performance Max, Google Search, Video Campaign, Google Display, Google Demand Gen.

Tipuri de licitații în Google Ads

Configurarea structurii de campanii în cont

III. Evaluarea și optimizarea campaniilor

Evaluarea indicatori cheie de performanță

Tactici de scalare și optimizare

Cât durează și cât costă?

Acest curs este unul scurt și comprimat pe nevoile unui antreprenor la început de drum, așadar are o durată de 4 săptămâni. Cursul se ține luni, între orele 18:00-21:00 și în total însumează 12 ore, este recomandat să participi la toate orele ca să ai acces la toate informațiile, soluțiile și cazurile concrete discutate.

Lucrul în echipă se derulează pe platforma Zoom, iar ședințele înregistrate îți vor fi disponibile pe o perioadă nedeterminată.

Costul acestui curs este de 970 lei, plata integrală la începutul cursului.

Am nevoie de cunoștințe de programare?

Nu, acest curs nu necesită deloc cunoștințe de programare, însă vor fi și aspecte tehnice, care pot părea grele, de exemplu setarea evenimentelor prin Google Tag Manager. Te asigur însă că la a doua sau a treia încercare deja o să fie mult mai ușor și n-o să reprezinte o problemă să le creezi și tu.

Ce pot să fac după parcurgerea cursului?

La finalul cursului ai cunoștințele teoretice și practice necesare să:

  • creezi conturi de reclamă,
  • să le configurezi,
  • să setezi campanii,
  • să le optimizezi.

Ce spun participanții la cursurile mele?

Formular de înscriere

Prin completarea acestui formular poți trimite solicitarea ta de înscriere la curs și vei fi contactat pentru o discuție detaliată de calificare.

Formular de înscriere