Recomandările automate în Google Ads: Ce merită să implementezi?

ilustratie despre recomandarile Google Ads

Dacă ai timp limitat pentru gestionarea contului de reclamă Google Ads, implementare automată a recomandărilor sistemului poate fi o soluție optimă. Recomandările sunt un set de sugestii generate de Google Ads pentru a optimiza performanța campaniilor tale, dar și pentru a crește rezultatele și pot fi regăsite în Secțiunea de Google Ads Recommendations. Deși aceste recomandări pot economisi timp și pot menține campaniile Google Ads la un nivel optim de performanță, nu toate sunt la fel de benefice.

Recomandări automate care merită implementate

Optimized Ad Rotation

  • Această recomandare asigură că reclamele cu cea mai bună performanță sunt afișate mai frecvent. Prin rotirea optimizată a anunțurilor, sistemul prioritizează anunțurile care generează cele mai bune rezultate, maximizând astfel eficiența campaniilor tale.

Remove Redundant Keywords

  • Eliminarea cuvintelor cheie redundante ajută la menținerea unei structuri clare și eficiente a contului. Aceasta reduce competiția internă între cuvinte cheie și îmbunătățește relevanța anunțurilor tale, ceea ce poate duce la costuri mai mici și performanțe mai bune.

Remove Non-Serving Keywords

  • Cuvintele cheie care nu generează afișări sau clicuri îți pot încărca inutil contul. Eliminarea acestora îți permite să te concentrezi pe termenii care aduc rezultate reale și să optimizezi bugetul.

Use Optimized Targeting

  • Targetarea optimizată îți permite să ajungi la audiențe cu o probabilitate mai mare de a converti. Acest tip de recomandare folosește datele comportamentale și demografice pentru a ajusta targetarea, sporind astfel eficiența campaniilor.

Upgrade Your Conversion Tracking

  • Îmbunătățirea monitorizării conversiilor este esențială pentru obținerea unor date precise și utile despre performanța campaniilor. Datele corecte despre conversii te ajută să iei decizii informate și să optimizezi strategiile de licitație și bugetare.

Recomandări automate de evitat

Add Responsive Search Ads și Improve Responsive Search Ads

  • Deși anunțurile responsive pot părea o soluție ușoară, ele pot genera probleme de relevanță. De exemplu, algoritmul poate confunda termeni similari dar cu sensuri diferite (mobilier de grădină vs. mobilier de grădiniță), ceea ce poate duce la afișări nerelevante și la risipirea bugetului.

Add New Keywords, Add Broad Match Keywords și Use Display Expansion

  • Adăugarea automată de cuvinte cheie noi sau cuvinte cheie broad match poate dilua relevanța campaniilor tale. Aceste recomandări ar trebui evaluate manual pentru a te asigura că noile cuvinte cheie sunt relevante și benefice pentru obiectivele tale de marketing. Display Expansion poate utiliza bugetul neconsumat de cuvintele tale cheie, însă poate tu preferi să le cheltui pe cuvinte cheie.

Strategii de licitație

  • Strategiile de licitație automatizate, cum ar fi target impression share, maximize clicks și maximize conversions, pot fi utile pentru colectarea de date inițiale, dar pot fi folosite cu eficiență și în cazul unor obiective ce țin de notorietate sau trafic. Totodată, aceste strategii pot ajuta la calibrarea campaniilor și la înțelegerea comportamentului utilizatorilor. Totuși, ajustarea automată a target CPA (cost pe achiziție) și a ROAS (rentabilitatea cheltuielilor publicitare) ar trebui făcută cu precauție. Este important să menții controlul asupra acestor setări pentru a evita cheltuielile excesive și pentru a menține rentabilitatea.

Concluzie

Aplicarea Recomandărilor în mod automat trebuie abordată cu discernământ. Implementarea recomandărilor de tipul optimized ad rotation, remove redundant keywords, remove non-serving keywords, use optimized targeting și upgrade your conversion tracking poate aduce îmbunătățiri semnificative. În schimb, adăugarea automată de anunțuri responsive și cuvinte cheie noi ar trebui evaluată cu atenție pentru a evita problemele de relevanță și eficiență, la fel este și strategia de licitație.

Alte articole


Contactează-mă!

0726 368 801

contact@csogeva.ro

CSOG EVA

Despre mine

Susțin afacerile online cu analiză de piață, strategie de marketing, realizarea și scalarea campaniilor de reclamă în Google, Facebook, TikTok. Mă focusez pe obiective utilizând instrumente adecvate și tactici eficiente de creștere.

Home · Politica de confidențialitate