Acest curs este conceput pentru cei care doresc să își dezvolte abilitățile de scriere a reclamelor Google sau Facebook/Instagram/LinkedIn. Veți învăța principiile de bază ale scrierii eficiente a reclamelor, cum să vă conectați cu audiența țintă și să comunicați mesajele voastre într-un mod captivant și convingător.
Programa cursului:
- Introducere în analiză: stabilirea competitorilor direcți, analiză SWOT pentru stabilirea mesajelor cheie care se doresc a fi comunicate. Durată: 3 ore.
- Înțelegerea audienței: creare de buyer personas și evaluarea comportamentului utilizatorilor, înțelegerea criteriilor de cumpărare. Durată: 3 ore.
- Tehnici de scriere eficientă a reclamelor: de la titlu la descriere, prin stabilirea cuvintelor cheie relevante, tonalitate și conținut. Durată: 6 ore.
Cursul este practic cu un număr minim de concepte teoretice, și toate analizele se realizează concret, pe companii reale, pe baza datelor publice ale acestora (site) cu scopul de a exersa pe parcursul duratei cursului.
Cât durează și cât costă?
Acest curs durează 12 ore și se întinde pe parcursul unei perioade de 4 săptămâni. Se ține pe zoom, în fiecare miercuri între orele 18:00-21:00. Înregistrările cursului vor fi disponibile pentru o perioadă nedeterminată în cloud.
Cursul costă 700 lei, plătibili integral la începutul cursului.
Cum mă ajută?
Acest curs are scopul de a facilita scrierea de reclame persuasive pentru cei care își gestionează singuri reclamele și doresc să fie mai convingători în formularea acestora.
Obiectivele cursului:
- Înțelegerea principiilor fundamentale ale scrierii eficiente a reclamelor
- Dezvoltarea abilităților de comunicare și persuasiune în scris
Garanții
Este posibil să nu rezonăm, așadar:
- dacă prima sesiune este prea complicată sau simți că acest curs nu este pentru tine, primești înapoi banii, în mod garantat. Acest aspect este garantat și prin contractul de formare pe care îl semnăm la începerea cursului.
- în cazul unor situații neprevăzute care face imposibilă participarea ta la curs, primești banii înapoi în cont, în cel mai scurt timp.
- nu se oferă ramburs în cazul în care renunți din motive care țin de tine (lipsă de timp, prea complicat, etc.)
Cum să-ți setezi așteptările?
Fiecare din noi învățăm diferit, nivelul nostru de interes și cunoștințele anterioare sunt diferite, așadar ca să îți setezi așteptări realiste, îți recomand să ții cont de următoarele:
- dintr-o materie predată, în funcție de fiecare individ, nivelul de reținere variază între 30%-70%, rareori reții 100% din tot ce ți se prezintă,
- ai nevoie de exersarea conceptelor prezentate, altfel strict teoria sau ascultarea cursului în mod pasiv nu te va ajuta să generezi rezultate.