Curs Facebook Ads dedicat soloprenorilor și antreprenorilor care doresc să își gestioneze singuri campaniile de reclamă pe Facebook și Instagram. Nu ai nevoie de cunoștințe prealabile, învățăm totul de la zero ca să pornești cu mai multe șanse de reușită în promovarea afacerii tale pe aceste două rețele de socializare.
Programa cursului
Cursul Facebook Ads se referă la crearea campaniilor pe platformele Meta și include atât aspectele tehnice ale setării acțiunilor urmărite, cât și aspectele creative ale setării campaniilor.
I. Crearea conturilor
Crearea conturilor Meta (în funcție de nevoile participanților)
Tipuri de campanii de vânzare, notorietate, trafic, generare de leaduri
Formate de reclamă
Tipuri de licitații în Meta &audiențe
Structura de campanii în cont
III. Optimizareașiscalareacampaniilor
Evaluarea campaniilor
Optimizarea și scalarea campaniilor
Cât durează și cât costă?
Acest curs de Facebook Ads durează 4 săptămâni și are în total 16 ore de teorie și practică. Orele se țin pe platforma Zoom, iar înregistrările cursurilor le vei avea la dispoziție pe o perioadă nedeterminată.
Costă 2500 de lei, plătibili integral la începutul cursului.
Ce voi știi să fac?
La curs vei avea la dispoziție cunoștințele teoretice necesare setării campaniilor, dar și cazuri concrete prezentate de participanți pe baza cărora discutăm și aspectele practice ale setării și gestionării conturilor de reclamă.
Vei putea să:
creezi conturi de reclamă,
configurezi conturile,
creezi campanii,
interpretezi rezultatele campaniilor,
optimizezi și să le scalezi.
Ce spun participanții la cursurile mele?
Garanții
Este posibil să nu rezonăm, așadar:
dacă prima sesiune este prea complicată sau simți că acest curs nu este pentru tine, primești înapoi banii, în mod garantat. Acest aspect este garantat și prin contractul de formare pe care îl semnăm la începerea cursului.
în cazul unor situații neprevăzute care face imposibilă participarea ta la curs, primești banii înapoi în cont, în cel mai scurt timp.
nu se oferă ramburs în cazul în care renunți din motive care țin de tine (lipsă de timp, prea complicat, etc.)
Cum să-ți setezi așteptările?
Fiecare din noi învățăm diferit, nivelul nostru de interes și cunoștințele anterioare sunt diferite, așadar ca să îți setezi așteptări realiste, îți recomand să ții cont de următoarele:
dintr-o materie predată, în funcție de fiecare individ, nivelul de reținere variază între 30%-70%, rareori reții 100% din tot ce ți se prezintă,
ai nevoie de exersarea conceptelor prezentate, altfel strict teoria sau ascultarea cursului în mod pasiv nu te va ajuta să generezi rezultate,
atât Google, cât și Facebook actualizează în mod frecvent funcționalitățile platformelor, introduc formate noi de campanii, schimbă modalitatea de licitare, urmărirea conversiilor, etc.
dacă dorești să obții rezultate în acest domeniu, trebuie să te perfecționezi și să fii la curent cu noutățile, în mod continuu,
ai nevoie de timp ca să poți urmări rezultatele campaniilor tale, recomandat în fiecare zi.
Highlights & Benefits
Peste 2 milioane de euro venit obținuți pentru clienții mei
Statut de Google Partner
Experiență practică de gestionare a reclamelor în mai multe industrii
Susțin afacerile online cu analiză de piață, strategie de marketing, realizarea și scalarea campaniilor de reclamă în Google, Facebook, TikTok. Mă focusez pe obiective utilizând instrumente adecvate și tactici eficiente de creștere.
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.
Cookie-uri terțe
This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.
Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.
Te rog activează mai întâi cookie-urile strict necesare ca să-ți putem salva preferințele!
Cookie-uri suplimentare
Acest site folosește următoarele cookie-uri suplimentare:
(afișează aici cookie-urile pe care le folosești pe site-ul web.)
Te rog activează mai întâi cookie-urile strict necesare ca să-ți putem salva preferințele!