Curs online Google Ads sau curs de Facebook Ads? Aici le ai la pachet, în trei module:
Google Ads,
Facebook Ads și un modul de
Strategie (metode de analiză, metrici de performanță, conținut).
Cui se adresează?
Acest curs este adecvat pentru:
Freelanceri/soloprenori care doresc să își seteze propriile campanii de reclamă în Google și Facebook/Instagram.
Antreprenori care preferă să își gestioneze propriile reclame.
Antreprenori ale căror reclame nu mai aduc rezultate și au nevoie de o nouă strategie de promovare.
Ce vei putea promova?
În programa acestui curs avem trei module importante prin care mai întăi creăm o strategie de promovare prin reclamele Google și Facebook Ads, iar mai apoi învățăm să gestionăm aceste campanii. Acest curs este oportun, dacă dorești să promovezi:
vânzarea de servicii, prin generare de leaduri
vânzarea de produse, pentru cei care au un magazin online,
creșterea notorietății unei mărci.
Curs online, interactiv
Acest curs se desfășoară online, pe Zoom și este interactiv, așadar:
denumirea cursului: AI+OM vine de la combinarea celor două componente principale ale oricărei campanii de succes: AI (Inteligență Artificială) și OM (specialistul ppc din spatele strategiei de promovare)
poți pune întrebări și primești răspunsuri la toate aspectele care îți sunt neclare, comparativ cu un tutorial înregistrat, unde nu ai această posibilitate
ai coaching și primești recomandări personalizate, pe durata cursului
beneficiezi de exerciții demonstrative în care vezi cum se fac setările/asocierile/campaniile, etc.
purtăm discuții și rezolvăm quiz-uri pentru a însuși mai bine conceptele teoretice
este un curs cu un conținut profesional bogat care încorporează cele mai noi funcționalități ale ambelor platforme
lucrăm în grupe mici pentru a avea șansa să aprofundăm conceptele teoretice
obiectivul este să formăm abilități concrete prin practică.
Programa
În urma acestui curs poți deveni un marketer/antreprenor care înțelege cum funcționează promovarea în mediul digital datorită modulului de Strategie încorporat în acest curs.
Setarea campaniilor și funcționalitățile platformelor nu necesită abilități tehnice avansate, însă s-ar putea să consideri crearea conversiilor prin Google Tag Manager complicată sau prea tehnică. Deși la bază învățăm gestionarea conturilor de reclamă, este necesar să încorporăm și aceste aspecte de urmărire a conversiilor.
Strategie
Metrici de evaluare a performanței
Stabilirea competitorilor direcți și indirecți
Analiză SWOT
Analiza marketing mix raportat la concurență:
Portofoliul de produse
Politica de preț
Mecanismele de promovare
Experiența utilizatorului pe site
Evaluarea comportamentului utilizatorilor
Creare de buyer personas
Analiza tendințelor
Identificarea sezoanelor
Analizarea datelor istorice de vânzări
Google Analytics: trafic, ecommerce
Pâlnia de conversie
Reclame Google Ads
I. Configurareaconturilorpentrureclame
Setări de securitate
Configurarea conversiilor (enhanced conversions) prin Google Tag Manager
Google Merchant Center: încărcarea feedurilor de produse
II. Creareareclamelorîn Google Ads
Campanii (Performance Max, Search, Video Action Campaign, Google Search, Google Display, Video, Performance Max).
Tipuri de licitații în Google Ads
Tipuri de audiențe în Google Ads
Configurarea structurii de campanii în cont
III. Optimizareașiscalareacampaniilor
Indicatori cheie de performanță: indicatori de calitate, performanță și competivitate
Managerul de Comerț: încărcarea feedurilor de produse, crearea seturilor de produse
II. Creareareclamelorîn Ad account
Formate de campanii (Advantage+, Catalog Sales), campanii de notorietate, trafic, generare de leaduri
Formate de reclame pe Meta
Principii de design pentru materialele creative
Tipuri de licitații în Meta &audiențe
Configurarea structurii de campanii în cont
III. Optimizareașiscalareacampaniilor
Indicatori cheie de performanță: indicatori de calitate, performanță și competivitate
Cât de tehnic este?
Cursul asigură un conținut profesional ca tu să știi să setezi campaniile în mod eficient și să poți urmări rezultatele acestora. Așadar vor fi și unele aspecte mai tehnice, în care vom învăța să setăm evenimentele de conversii, de exemplu, ca să fim în măsurăm să urmărim rezultatele generate. Acest lucru este fundamental necesar, însă nu necesită cunoștințe tehnice aprofundate, pentru că folosim soluții existente deja și urmărim pașii recomandați pentru a-i seta. Vizualizează acest video scurt de 5 minute ca să vezi cât de tehnic va fi.
Organizare
Cursul se desfășoară online, pe Zoom, timp de 12 săptămâni.
Este recomandat să ai la dispoziție 4 ore pe săptămână, duminică-miercuri, între orele 18:00-20:00 pentru a participa la fiecare oră și să aloci timp suplimentar pentru a implementa ceea ce discutăm la curs.
Dacă nu ai timpul necesar să participi la fiecare oră,îți recomand să nu te înscrii – ca să beneficiezi la maxim de acest curs este indicat să fii prezent la fiecare sesiune, pentru că informațiile se leagă unul de celălalt.
De ce să înveți de la mine?
peste 2 milioane de euro venit obținut pentru clienții mei
peste 20.000 de dolari buget de reclamă gestionați în fiecare lună
experiență practică de gestionare a reclamelor în următoarele industrii: mobilier scolar si de gradinita, servicii de catering, material de ambalare biodegradabil, servicii medicale, fashion, food, cadouri, jucarii si produse bebe, tehnica audio-vizuala, mobilier ergonomic, gradinarit, vopsele de mobila si perete, servicii medicale.
examene Google Ads la zi
statut de Google Partner
formator certificat de Ministerul Muncii
experiență de peste 20 de ani în comunicare și marketing
lector la mai multe cursuri de marketing online și proiecte europene: POCU, Stagii de practică, Facultatea Babeș-Bolyai
Ce vei știi să faci?
Acest curs este se focusează pe formarea unor abilități practice și înțelegerea unui cadru teoretic complex, în urma căruia să poți:
să dezvolți o strategie de promovare pentru tine,
să setezi campanii, să interpretezi metricii de performanță și de calitate,
să scalezi și să optimizezi cu succes un cont,
să îmbunătățești pâlnia de conversie la nivelul contului de reclamă.
Ce spun participanții?
Ce ai nevoie?
În primul rând trebuie să reții că este un curs practic și obiectivul este să formăm niște abilități concrete, prin exerciții demonstrative și lucru individual la nivelul fiecărui participant. Ca să beneficiezi la maxim de acest curs este necesar să ai acces:
la un cont de Google Analytics
un cont de Google Ads
un profil de Facebook
un cont de Business Manager/Ad account Facebook,
În lipsa accesului la conturi de reclamă în care să exersezi, participarea la curs va fi o pierdere de vreme pentru că participarea pasivă și înțelegerea teoriei reprezintă doar o parte a cursului.
Ce materiale vei primi?
La acest curs vei primi materialele în format word sau pdf pe un link de Google Drive și le poți vizualiza și utiliza oricând ai nevoie de ele. Ai acces așadar la:
un suport de curs detaliat în care poți regăsi toate informațiile prezentate la curs și nu trebuie să pierzi vremea căutând în înregistrări
un checklist pentru Google Ads
un checklist pentru Facebook Ads
șablon Fișă cont de reclamă
șablon de analiză portofoliu de produs
înregistrări video punctuale pentru setările care conțin mai mulți pași (Google Tag Manager, etc.).
Formular de înscriere.
Prin completarea acestui formular poți trimite solicitarea ta de înscriere la curs și vei fi contactat pentru o discuție detaliată de calificare.
Cât costă?
Cursul costă 4500 lei. Dacă preferi să plătești treptat, ai posibilitatea să plătești în 2 sau în 3 rate, iar în acest caz costul cursului este de 4700 lei.
Garanții
Este posibil să nu rezonăm, așadar:
dacă prima sesiune este prea complicată sau simți că acest curs nu este pentru tine, primești înapoi banii, în mod garantat. Acest aspect este garantat și prin contractul de formare pe care îl semnăm la începerea cursului.
în cazul unor situații neprevăzute care face imposibilă participarea ta la curs, primești banii înapoi în cont, în cel mai scurt timp.
nu se oferă ramburs în cazul în care renunți din motive care țin de tine (lipsă de timp, prea complicat, etc.)
Cum să-ți setezi așteptările?
Fiecare din noi învățăm diferit, nivelul nostru de interes și cunoștințele anterioare sunt diferite, așadar ca să îți setezi așteptări realiste, îți recomand să ții cont de următoarele:
dintr-o materie predată, în funcție de fiecare individ, nivelul de reținere variază între 30%-70%, rareori reții 100% din tot ce ți se prezintă,
ai nevoie de exersarea conceptelor prezentate, altfel strict teoria sau ascultarea cursului în mod pasiv nu te va ajuta să generezi rezultate,
atât Google, cât și Facebook actualizează în mod frecvent funcționalitățile platformelor, introduc formate noi de campanii, schimbă modalitatea de licitare, urmărirea conversiilor, etc.
dacă dorești să obții rezultate în acest domeniu, trebuie să te perfecționezi și să fii la curent cu noutățile, în mod continuu,
ai nevoie de timp ca să poți urmări rezultatele campaniilor tale, recomandat în fiecare zi,
ai nevoie de experiență în diverse industrii și să cunoști niște concepte de bază privind marketingul strategic pentru a seta o strategie eficientă de pornire,
ai nevoie de cunoașterea mai multor instrumente de promovare online pentru situațiile în care modalitatea pe care tocmai ai încercat, nu va funcționa.
Highlights & Benefits
Peste 2 milioane de euro venit obținuți pentru clienții mei
Statut de Google Partner
Experiență practică de gestionare a reclamelor în mai multe industrii
Susțin afacerile online cu analiză de piață, strategie de marketing, realizarea și scalarea campaniilor de reclamă în Google, Facebook, TikTok. Mă focusez pe obiective utilizând instrumente adecvate și tactici eficiente de creștere.
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.
Cookie-uri terțe
This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.
Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.
Te rog activează mai întâi cookie-urile strict necesare ca să-ți putem salva preferințele!
Cookie-uri suplimentare
Acest site folosește următoarele cookie-uri suplimentare:
(afișează aici cookie-urile pe care le folosești pe site-ul web.)
Te rog activează mai întâi cookie-urile strict necesare ca să-ți putem salva preferințele!