Google Ads: curs online este destinat celor care doresc să își seteze și să-și monitorizeze singuri campaniile pe platformele Google și au la dispoziție un timp și buget limitat.
Te poți înscrie dacă ești începător în domeniu și dorești să primești informații, sugestii și sfaturi, respectiv răspunsuri la întrebările tale specifice, în cadrul cursului online.
Ai totodată posibilitatea să practici, împreună cu ceilalți participanți, crearea campaniilor și să înțelegi cum funcționează reclamele Google Ads.
Este adecvat așadar soloprenorilor, antreprenorilor dar și celor care vor să vadă cum funcționează această platformă și au dorința să se reprofileze.
În cadrul cursului vom discuta și vom seta campanii de:
- vânzare,
- generare de leaduri și
- de creștere a notorietății.
Ce conține programa?
I. Crearea și configurarea conturilor
- Crearea conturilor de Google Ads, Google Analytics, Youtube, Google Tag Manager, Google Merchant Center (în funcție de nevoile participanților)
- Configurarea conturilor create
- Crearea audiențelor în Google Analytics 4 în funcție de specificul afacerii
- Asocierea conturilor necesare campaniilor de reclamă
II. Tipurile de campanii în Google Ads
- Campanii Google Performance Max pentru vânzări, leaduri, generare de trafic fizic către locații fizice,
- Campanii Google Search,
- Campanii Video,
- Campanii Google Display,
- Campanii Google Demand Gen.
- Tipuri de licitații în Google Ads
- Metode de elaborare a reclamelor de tip text și video
- Configurarea structurii de campanii în cont
III. Evaluarea și optimizarea campaniilor
- Evaluarea indicatori cheie de performanță
- Tactici de scalare
- Bune practici de optimizare
Cât durează și cât costă?
Acest curs este unul scurt și comprimat pe nevoile unui începător, așadar are o durată de 4 săptămâni.
Cursul se ține luni și miercuri, între orele 18:00-20:00 și în total însumează 16 ore, este recomandat să participi la toate orele ca să ai acces la toate informațiile, soluțiile și cazurile concrete discutate.
Lucrul în echipă se derulează pe platforma Zoom, iar ședințele înregistrate îți vor fi disponibile pe o perioadă nedeterminată.
Costul acestui curs este de 2500 lei, plata integrală la începutul cursului.
Am nevoie de cunoștințe de programare?
Nu, acest curs nu necesită deloc cunoștințe de programare, însă va fi necesar să creezi sau să ai acces la un cont de Google Ads în care să setezi reclamele.
Ce pot să fac după parcurgerea cursului?
La finalul cursului ai cunoștințele teoretice și practice necesare să:
- să creezi conturi de reclamă,
- să le configurezi,
- să setezi diverse tipuri de campanii și
- să le optimizezi.
Ce spun participanții la cursurile mele?
Garanții
Este posibil să nu rezonăm, așadar:
- dacă prima sesiune este prea complicată sau simți că nu rezonăm, primești banii înapoi, în mod garantat. Acest aspect este garantat și prin contractul de formare pe care îl semnăm la începerea cursului.
- în cazul unor situații neprevăzute care face imposibilă participarea ta la curs, primești banii înapoi în cont, în cel mai scurt timp.
- nu se oferă ramburs în cazul în care renunți din motive care țin de tine (lipsă de timp, prea complicat, m-am răzgândit, etc.)
Cum să-ți setezi așteptările?
Fiecare din noi învățăm diferit, nivelul nostru de interes și cunoștințele anterioare sunt diferite, așadar ca să îți setezi așteptări realiste, îți recomand să ții cont de următoarele:
- dintr-o materie predată, în funcție de fiecare individ, nivelul de reținere variază între 30%-70%, rareori reții 100% din tot ce ți se prezintă,
- ai nevoie de exersarea conceptelor prezentate, altfel strict teoria sau ascultarea cursului în mod pasiv nu te va ajuta să generezi rezultate,
- Google actualizează în mod frecvent funcționalitățile platformelor, introduce formate noi de campanii, schimbă modalitatea de urmărire, etc.
- dacă dorești să obții rezultate în acest domeniu, trebuie să te perfecționezi și să fii la curent cu noutățile, în mod continuu.